close

image

 

夏天要美白,就連牙齒都要美白!其實我自己都有呢個煩惱,因為一向都有飲開咖啡、茶嘅習慣,所以D牙都唔算係好白,每次影相都唔敢大笑 >< 於是今年夏天我嘅To do list又多咗一項,就係美白牙齒啦!!

 

我要大笑!我要美白牙齒!!

 

印象中好多年之前要美白牙齒,大多數人都會選擇用家用嘅美白牙貼,而隨著技術嘅發展,市面嘅牙科中心都開始引入藍光漂牙(藍光美白牙齒)服務,我自己確實2個都好想試,到底邊樣好D?有無朋友仔試過可以分享一下呀?

 

上網google 一下藍光漂牙 vs 美白牙貼嘅資料比大家睇下先!

 

image

 

藍光漂牙

 

藍光漂牙是普遍和有效的牙齒美白方式,利用高強度的藍光,透過氧化原理將美白劑滲入象牙質,排除沉澱暗啞的色素,好處是快速、安全、長時間持續美白。

 

image

 

美白牙貼

 

市面有售的家居美白牙貼含美白成分,可以產生氧化作用令牙齒上色素變淡,

達美白牙齒作用。

 

藍光漂牙VS美白牙貼

 

我覺得美白牙貼真係好方便,可以日常喺屋企做到,而藍光美白牙醫就有效持續D,總括咗少少好處同壞處,了解完之後先再作決定丫。

美白牙貼優點:內含美白藥劑成分較輕,相對溫和的美白牙齒方法,可自行在家使用,簡單方法之餘價錢較相宜。

美白牙貼缺點:需要較長時間才可減淺牙齒表面色素,而且美白牙貼難以完全覆蓋牙齒範圍,令美白牙齒效果有機會不均勻,如不當使用也有損害牙齦或牙齒的可能性。 

藍光美白牙齒優點: 在牙科中心進行的藍光美白牙齒療程能在短時間內看到效果,由於技術可減少漂牙時間,所以不會影響琺瑯質厚度,或直接傷害牙齒。美白效果可維持半年以上。

藍光美白牙齒缺點: 價錢相對較昂貴

image

了解完所有資料之後,我個人選擇係:藍光漂牙!因為真係方便好多,如果要我自己屋企日日用美白牙貼,一來我覺得煩,而且好大機會唔記得 XD

 

最近行開沙田,見到個區開咗一間集團式牙科中心,感覺好pro ,就係呢間 >

https://oasisdentalcare.com.hk/   見佢服務範圍都幾多,由根本牙科、洗牙、美白牙齒、箍牙服務都有,我想去試試呀~

 

如果有新界嘅朋友仔,有牙科需要都可以考慮下丫~

 

 

 

#藍光美白牙齒 #美白牙貼 #牙齒 #美白牙齒

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dora069 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()