close

image

 

 

春夏交替嘅日子,唔知大家有無好似我咁,皮膚有少少敏感,唔單止係咁就連頭皮都有D痕,可能係天氣嘅影響,總係覺得頭皮好痕好乾,伸手去R 頭個時,我覺得好似甩多咗頭髮 >< 好驚呀!!!   

 

拯救頭皮防脫髮神器介紹!

 

早個排同髮型師講起,佢話可能係我頭皮健康出咗少少狀況,亦可能係洗頭洗得唔夠徹底,令到D頭油、汗水阻塞咗毛囊,久而久之,就會出現脫髮問題。於是乎佢介紹我用一款防脫髮洗頭水:英國養髮權威第一品牌Philip Kingsley。我自己已經用咗一排,感覺上頸皮已經無咁痕,而且頭髮、頭皮真係清爽咗,希望用多排之後,脫髮問題可以改善到啦。

 

image

 

Philip Kingsley 一個嚟自英國嘅養髮權威第一品牌, 1957年喺倫敦及紐約開設專業嘅頭髮醫院,曾被各大媒體封得「頭髮奇才」、「護髮大師)及「Hair Wizard(護髮魔法師)」等稱號,亦係英國皇室王妃凱特御用及喜愛嘅護髮品牌,仲係佢保養頭皮嘅秘密武器。

 

Philip Kingsley 其實係有一系列生髮護髮嘅產品,有效解決脫髮、長髮、養髮、問題頭,有興趣可以去呢度睇睇 >>> https://philipkingsley.com.hk/

 

送多一個護髮貼士比大家

 

除咗在家護髮之外,我而家都會去做Hair spa,介紹呢個深層去垢生髮活髮療程都係用咗Philip Kingsley嘅護髮產品,可以好有效咁改善頭皮、毛囊阻塞嘅問題,幫我減少出現脫髮情況。

 

大家可以試下OASIS hair spa深層去垢生髮活髮,應用71 ScalpSure 全效生髮防脫髮儀之等離子科技配合Philip Kingsley頭皮控油補濕爽膚力量,針對改善頭皮痕癢、發炎及頭瘡問題,深層去除污垢,令毛囊重新孕育出健康髮絲‧回復健康生長週期,令髮質更強壯,頭髮更豐盈有活力。

 

image

 

改善頭皮、髮質及防止脫髮,記得要定時做philip kingsley頭皮護理療程

>>>https://oasis-group.com.hk/services/深層去垢生髮活髮/

 

# philip kingsley 香港 # philip kingsley 頭皮

arrow
arrow
    文章標籤
    philip kingsley 香港
    全站熱搜

    Dora069 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()