close

 

 

 

 

 

做人好煩,做女人更加煩~又要扮靚、又要照顧好多嘢,搞到精神壓力好大,一壓力大就狂脫髮…… ~ (唔知你地有無我呢個情況呀?)

 

上網睇返d資料,原來香港係年輕脫髮問題最嚴重亞洲地區之一.. OMG!唔怪之得,好多20幾歲嘅人都開始面對梗呢個問題。就好似我自己咁丫,我覺得呢年自己好似甩咗好多頭髮,有時屋企人都會話:「明明掃咗地,點解仲有咁多頭髮喺地下架?」我諗女仔就更加明白我呢個情況,一條條咁甩真係唔係辦「髮」呀!

 

點解會出現女士脫髮年輕脫髮3大成因話你知

 

 

 

 

成日以為年長人士先會有脫髮問題,不過,近年愈來愈多年輕人有脫髮問題,點解會咁呢?

 

年輕脫髮原因1:生活作息唔定時

 

年輕人好多都會有捱夜習慣,長期唔夠瞓,再加上生活壓力、緊張焦慮情緒影響,都會加重脫髮問題。所以想保持一頭健康髮絲,就一定要改變生活習慣,盡量早睡早起,保持心情開朗。(不過我都知,疫症之下大家心情都唔係咁好,不過都盡量正面d,唔好太過擔心啦~ )

 

年輕脫髮原因2:經常燙髮染髮

 

後生細仔都貪新鮮,基本上每個月都會去染髮電髮,其實呢個動作對頭髮健康極之傷,因為大部份燙染嘅用嘅都含有化學物質,長期接觸頭皮,會對頭皮組織、毛囊細胞造成影響,久而久之就會有脫髮問題。所以,盡量使用天然成分嘅染髮劑,燙染嘅頻率唔好咁密,減少化學物質對髮絲嘅負擔。

 

年輕脫髮原因3:用腦過度

 

年輕脫髮很大可能是由於長時間大負荷的腦力勞動,如:長期學習、工作過勞等,讓頭部血液營養優先供應予大腦,而令到頭皮部位營養供應減少,日積月累之下就造成脫髮現象。
 

年輕脫髮? !唔洗驚!把握改善方法!

 

 

 

 

年輕脫髮唔係罪!只要盡早發現,就可以有效生髮活髮、改善脫髮。方法就係Oasis Hair Spa嘅全方位生髮活髮防脫髮療程,特別用上3大光療科技:超聲波深層去垢、微電流生髮活髮,可以有效幫助生髮、活髮、防止脫髮,令頭髮更豐厚濃密、髮質更強壯,並且深層清潔頭皮污垢、增加頭髮濃密度及髮絲強韌度作用,同時又可以刺激毛囊細胞再生,從根底防脫髮,令頭髮更健康豐厚濃密、髮質更強壯,保持亮麗嘅健康髮質。

 

book就去呢度呀 >>

https://oasis-group.com.hk/services/全方位生髮活髮防脫髮/

 

 

#生髮 #活髮  #防止脫髮 #男士脫髮  #女士脫髮  #產後脫髮 #生髮方法  #生髮推薦 #活髮生髮

arrow
arrow

    Dora069 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()