close

 

一到年尾,銀包D錢好似例水咁,Thankful week買下買下,而且,上個星期去做facial又大出血,我joinHIFU…… 唉,好後悔呀,因為我知道一join HIFU真係泥足深陷銀包又要元氣大傷啦!

 

因為HIFU嘅瘦面、提升輪廓效果真係太出啦,我只係做一次,我個包包面即時,係即時!係即時瘦返,成個下巴線條出返哂~~~ 開心死我啦!所以呢,我會keep住做facialkeep住做HIFU J

 

搵到正嘢!至抵嘅HIFU只係要$388!!!

 

雖然我話join HIFU要破費,大家唔好以為HIFU好貴呀,我搵到一間首次試做HIFU瘦面、提升輪廓,只係$388 ~~~ 抵啦~ 食一餐好d dinner都唔止啦。

 

Hifu 係呢間>>> http://bit.ly/2PGZERD

 

HIFUHigh-Intensity Focused Ultrasound)又稱為高能聚焦超聲波技術,HIFU採用非光學能量,以無創方式將皮下組織加熱。類似放大鏡匯聚太陽光,超聲波以聚焦方式產生可高達攝氏6070度的熱能。而因為聚焦的緣故,能量可以精準地產生在皮下某點,以上及以下的組織並不會受影響。皮下真皮層及表淺肌肉筋膜系統(SMAS)在受熱後,蛋白質受到破壞及收縮,引發組織修復反應,數月內會膠原蛋白重組新生,做到拉皮及緊緻效果

 

聽到個HIFU原理,係唔係覺得好難明?唔緊要,我比大家睇下我HIFU效果就即時明哂HIFU瘦面、提升輪廓效果係點你就會明~~

 

 

 

見唔見到我本身帶肉肉嘅鬆弛感無咗? 我覺得塊面係firm咗嘅,下巴線條靚咗仲無咁鬆,睇上去仲有瘦面嘅效果。真係好開心呀 J

 

一次HIFU瘦面、提升輪廓效果最長可以keep23年,當然要睇下你自己本身點保養啦。試完之後個瘦面、提升輪廓效果真係翻唔到轉頭架~~

 

想試HIFU可以去呢度 >>> http://bit.ly/2PGZERD

 

#中女危機#雙下巴 #包包面 #babyfat #衰老 #輪廓緊緻 #毛孔粗大  #HIFU#HIFU試做  #HIFU價錢 # HIFU免費試做 #HIFU邊間好 #HIFU有無效 #oasis #提升輪廓 #瘦面

 

 

 

 

arrow
arrow

    Dora069 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()