close

最新Hifi 2 Doublo-M超聲波緊膚 顯著提升面部輪廓 重點溶脂纖體

 

HIFU2.jpg

一向有留意醫學美容潮流嘅我,最近又心思思想試最新嘅HIFU 2 Doublo-M 4D 超聲波緊膚,相信好多人同我都一樣,第一次聽到Doublo-M 4D之後都想知呢個

第2代HIFU同第1代到底有咩分別呢?

 

HIFU1 vs HIFU2Doublo-M ?

 

大膽又生性貪靚嘅我,當然上下網、睇下雜誌去研究,發現兩者最大分別係HIFU第1代只係局限於面部使用,而HIFU 2 Doublo-M 4D就適用於面部及身體,佢特別附有5大不同機頭,可以分段式發放5重高能量,瞬間深入至皮下組織SMAS並將溫度提升至6070 C,從而收緊及重組,令肌膚底層更為緊緻,面部療程功效可以做到收細毛孔、改善膚質、嫩白肌膚、減褪紋理、收緊輪廓、膠原重生;而身體療程就有表層溶脂、減薄脂肪層及深層溶脂、重塑線條之纖體塑型作用。

 

慎選專業安全的醫美療程  貪平小心得不償失

 

雖然坊間有好多HIFU 2療程選擇,有D價錢仲好平,唔使HK$1,000就可以試做。但係根據我多年嘅醫美經驗,要靚又點可以貪平?如果真係有心想做,當然要搵一D有口碑又專業嘅Centre去做啦。每次做醫學美容療程之前,我都會做足資料搜集,選擇一D有口碑而又專業嘅中心去做。上市集團管理嘅OASIS medical centre 就係我心水之選,除咗出名好口碑之外,我最buy佢哋每一間中心都有駐場醫生,可以即場比到專業意見,親自解答到我嘅醫美疑問,而且仲全程跟進,

感覺好放心安全。

 

約咗下星期去試OASIS medical centre HIFU 2 Doublo-M 4D 超聲波緊膚療程,到時再同大家分享 J

 

如果你都有興趣,不妨去睇下,見到佢最近有優惠,$4,800就可以做到原價$21,800HIFU 2 Doublo-M面部及眼部輪廓重塑療程,雖然佢價錢未必最平,但始終要靚可以唔嘛!

http://goo.gl/pkMuvq

 

 

arrow
arrow

    Dora069 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()